lh3_szintek_1386165733.png_2564x987

Az ebben a postban taglalt 3. ponthoz a következő kiegészítést tenném: 

Az erős szinteknél ugye nagyobb az esélye a korrekciónak, mielőtt az árfolyam tovább menne. Ez annyit jelent, hogy ha például megy az ár egy irányba, és szépen kiépült 4-5-6(vagy akár több)pozíció is, és az erős szintről elindul egy komolyabb több napos korrekció, (ami az is lehet, hogy forduló lesz,) akkor inkább az első ellenem jövő, és szint alá záró komolyabb magasságú (mondjuk ATR-rel megegyező, vagy annál nagyobb) gyertya után zárom az összes pozimat, és kezdem elölről, mint hogy visszaadjam a felépített profitot, és még annál is többet, lehet, hogy a teljes tőkét. Eddig már többször is elkövettem ezt a hibát, ha visszanézitek a blogot, van rá pár példa. Ha megnézitek a Lucem féle teszt videot, ott is látható, hogy figyeli az erős szinteket, és inkább zár, és újrakezdi. 

A képen megjelenítettem a saját szintjeimet, és ezeket fenn is hagyom a charton, hogy követhető legyen. 

Sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2013.12.04. 15:27 5 komment

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr975675564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fxkampa 2013.12.10. 19:17:56

Szia,

örülök, hogy újrakezdted:)
A segéd robot továbbra is nyereséges. A kézi vezérlésbe én is hasonló szabályot tettem mint te...így volt két komolyabb zárásom azóta..
www.javasystem.hu/index.php/lucem-robot

simifx 2013.12.10. 22:12:14

@fxkampa: Ez most azt jelenti, hogy a megírt robot önállóan fut, és külön, kézi kötéssel is próbálkozol, vagy a robot félautomata, és a zárást kézzel vezérled? Bocs, ha hülye a kérdés, odáig eljutottam, a fórumon, hogy csináltál egy ilyen robotot, de azóta nem nagyon tudom, hogy mi is történt. De mindenképp érdekel és nyitott vagyok bármire, függetlenül attól, hogy nem vagyok az a robotozós típus :).

fxkampa 2013.12.11. 07:56:56

szia,

a fél automatát a teljes rendszerre értem. Azaz a robot nyit-zár figyel, (a napi rutint gyertya váltáskor elvégzi a beállításoknak megfelelően) én csak az adott ellenállásnál vagy profit célnál nyúlok bele kézi zárással. Egyébként a robot alkalmas teljes önálló működésre is, van benne summa profit zárás, illetve tőkevédelem is. Illetve be lehet állítani hogy hány pipes adott gyertyánál végezze el a napi rutin műveletet. (range)
Ezen felül az alap startégia mellett van benne egy ki be kapcsolható full hegde nyitás is...ez csak próba szinten..ez minden nyitásnál hegde poziciókat nyit..

simifx 2013.12.12. 10:17:02

@fxkampa: Ezt kipróbálom...így lehetőség nyílik akár H4 idősíkon is kipróbálni a stratégiát, úgy, hogy nem kell négy óránként kézzel bíbelődni.

fxkampa 2013.12.12. 14:16:49

Pontosan, így bármilyen TF-n lehet vele dolgozni.
H4-re rakd és a Range figyelést is H4-re kapcsold.
süti beállítások módosítása