Kicsit megkésve bár, de lássuk a múlt heti történéseket:

74. nap

lh3 74. nap.png

Az árfolyam túl közel van a sell pozíciómhoz, így nem csináltam semmit a hétfői napon. 

A saját tőke 81,49$, az egyenleg pedig 20,85$.

75. nap

lh3 75. nap.png

Kedden az árfolyam folytatta útját felfelé, bár eléggé bizonytalanul, ami annak is köszönhető volt talán, hogy várták a befektetők a szerdai FOMC eredményét. Mindenesetre lehetőségem nyílt, hogy az eladási pozimat feljebb toljam. A veszteségben lévő sell pozíció bezárására 1.39333-nál került sor, további 27,5 pip veszteséget realizálva, és új eladási pozíciót vettem fel 1.39314-nél. 

A saját tőke 83,38$, az egyenleg 17,99$.

76. nap

lh3 76. nap.png

A szerda esti FOMC jegyzőkönyv közzétételét követően Yellen beszélt a FED további politikájáról, aminek a hatására dollárerősödés indult. Ez ugye az EURUSD-ben egy szép eső gyertyát jelent, aminek kifejezetten nem örültem, mert beindult egy újabb darálás. A veszteségbe fordult vételi pozíciót zártam 1.38269-nél további 34,3 pip mínuszban, és nyitottam egy újabbat 1.38290-nél. 

A saját tőke 62,42$-ra, az egyenleg pedig 14,5$-ra csökkent. 

77. nap

lh3 77. nap.png

A dollárerő kitartott csütörtökön is, és egy újabb eső gyertyát kaptunk, amivel a képen látható trendvonalat, és az 1.38100-300 közötti sávot is alázárta az árfolyam. Emiatt bezártam a középső vételi pozíciót is 1.37781-nél, 41,8 pip nyereséget bezsebelve, és lejjebb toltam a szerda este nyitott veszteségben lévő eladási pozíciót szintén 1.37781-nél, ami további 50,9 pip veszteség realizálásával járt. Az újabb vételi pozíciót 1.37793-nál vettem fel.

A saját tőke 52,07$-ra csökkent, míg az egyenleg 13,17$-ra, annak ellenére, hogy némi nyereséget elraktam. 

78. nap

lh3 week 03.21.png

A fenti kép az EURUSD hetes grafikonját ábrázolja. Látható,hogy egy hetes őstrendvonal húzódik a háttérben, amit először áttört, majd fölé is zárt az árfolyam, viszont ezután szépen visszajött, és alázárt, amiből az következik, hogy ez valószínűleg egy fals kitörés volt. Ezt az elméletet tovább erősíti, hogy az előző napnál említett napos támasz is letörésre került. 

lh3 78. nap.png

Pénteken egy korrekciós gyertyát láthattunk, és bár közel volt az árfolyam az utolsó vételi pozimhoz mégis nyitottam egy eladási pozíciót 1.37926-nál, és az előző okfejtésből kiindulva a legalsó vételi pozíciómat bezártam 1.37931-nél, amivel 263,9 pip nyereséget realizáltam. Így ismét eladási túlsúlyt hoztam létre.

A saját tőke 53,02$-ig darálódott, az egyenleget felhoztam a nyereség realizálásával 38,62$-ra. 

Lucem korábban azt mondta nekem, hogy ne essek abba a hibába, hogy az irányt megtippelem, mert pont ez a lényege az egésznek, hogy az árfolyam adja meg azokat a pontokat, ahol a vételi, vagy eladási pozíciók túlsúlyba kerülhetnek, és nem nekünk kell eldönteni. A kérdés az az, hogy ezzel a manőverrel, amit pénteken végrehajtottam, vajon áthágtam-e ezt a szabályt? A korábbi számláknál mindig az volt a baj, hogy túl későn avatkoztam közbe, és már rég ledarált az árfolyam, mire észbe kaptam. Most is feleződött a számla, bár kétségtelen, hogy még mindig nincs szép trend, amiben ez a stratégia azért szépen tudna működni. 

A göngyölített összesítés a következőképpen néz ki:

Nyereség ($) Nyereség (pip) Veszteség ($) Veszteség (pip)
112,72 1154,3 -174,1 -1660,7
Nyereség/Veszteség ($): -61,38
Nyereség/Veszteség (pip): -506,4

További sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2014.03.27. 20:58 1 komment

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr325872970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucem 2014.03.28. 05:28:46

Szia! Nem szegted meg a szabályt, szépen észrevetted a bizonytalanság jeleit. Ezek azok a jelek, amikre már futó trendeknél is figyelni kell.

Nekem a szerdai gyertya jelentette, hogy nagy valószínűséggel false kitörés volt, és eladási túlsúlyra árazott be a piac.
süti beállítások módosítása