ts_home_1348076762.jpg_600x450

Életem első chartját Trading Station II. platformon volt szerencsém megnyitni, az egyik barátom mutatta meg. Csak bámultam a grafikonokat, meg az instrumentumokat, ahogy színesen villogtak a képernyőn. Éreztem, hogy valami óriási dologra akadtam, és elhatároztam, hogy bár fogalmam sincs mi micsoda, és mit lehet ezzel csinálni, de begyűjtöm az információkat, és megtanulok mindent. Szomjúságom a tudásra határtalan volt. Volt szerencsém megismerkedni egy úrral, akinek, amíg élek hálás leszek, mert teljesen önzetlenül, és ingyen adta át a tudását számomra, amiért Ő súlyos százezreket fizetett ki mind tanfolyamok formájában, mind pedig a piacnak. Én a mai napig ebből táplálkozom. Köszönöm papefx!

Kezdetben rengeteget olvastam, áralakzatokról, indikátorok működéséről, különböző stratégiák leírásait tanulmányoztam. Lázasan keresgéltem különböző indikátorok beállításait, azok kombinációit, bármit, ami működhet. Aztán az lett a vége, hogy már magam sem tudtam, hogy melyik mit mutat, mi lehet a jelentése, most akkor vegyek, vagy eladjak, vagy semmit ne csináljak. Egyik jelzés ütötte, felülírta a másikat percenként. Végül úgy döntöttem, hogy mindent a kukába dobok, és kezdem elölről. Kialakult bennem a piacról, annak működéséről egy kép, ami kezdetben ugyan nagyon kusza és zavaros volt, de mára már teljesen kitisztult. Semmilyen indikátort nem használok, kizárólag szinteket, trendvonalakat rajzolok, és azok alapján kereskedek. Ez persze nem azt jelenti, hogy Neked is ez fog működni. Csak azt mondom, hogy nekem ez működik.

Ezzel a kis visszatekintéssel arra szeretnék rávilágítani, hogy mindenki előtt hosszú út áll, aki a forex, és tőzsde világában akar eligazodni. Kitartás, türelem, sok-sok idő kell hozzá, hogy megtaláld a saját stílusodat és a módszert, ami Neked működik a piacon.

És a végére egy tanács:

A gyors meggazdagodást ígérő tanfolyamokat, stratégiákat pénzért értékesítő csiliárdos forexlovagokat messzire kerüljétek el, inkább az erre szánt összeget fizessétek be valahová, ahol gyakorolni tudtok élesben. Higyjétek el nekem az élesben gyakorlás többet ér.

Sok kitartást és pipet kívánva üdvözlök mindenkit!

Szerző: simifx  2012.09.19. 19:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr234788841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása