7_nap_v_1_1371759209.png_2557x985

A mai nap is szép kis esést láthattunk a dollár erejének hatására. Buy pozi bezár, mert ugye az a veszteséges, és piacin buy pozi nyitása. Indoklás: A fundamentumok továbbra is a dollár erejét támogatják, de két nap alatt sikerült két hét emelkedését ledegradálni az árfolyamnak, így várnék egy visszapattanást az 1.3200-ás támaszról. Már ha egyáltalán érdemes ilyen szintig feszgetni, hogy merre is akar menni az árfolyam.......mert a lényeg mégis csak az, hogy mindegy merre megy, csak benne legyünk. 

Minden este Lucemmel lelevelezem a következő lépést, Ő most limittel nyitott a szép kanóc miatt. Írtam neki, hogy bizonytalan vagyok abban, hogy mikor kell piacin, és mikor limittel nyitni. Erre ezt a választ kaptam: 

"Szia, ez nagyon sokmindentől függ. Én inkább a megérzésre hagyatkozom. Általában szeretnek egy picit beleilyeszteni a mozgásokban, kiszedni a stoppokat stb, false jelzéseket adni... erre lehet egy picit alapozni, ahol mások tuti lezárják a veszteséges pozikat, odáig elég nagy eséllyel ki is sodródik az ár. Én most megadtam a limitet, mert nagyon szép a kanóc, de nem biztos, hogy én csinálom jól."

A válasz érkezésekor már megnyitottam piacin, úgyhogy holnapra kiderül, hogy kit igazol a piac. :D

Az mai állás:

Lezárt vesztes pozik: -181,3 pip

Saját tőke: 99,7 dollár. 

Sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2013.06.20. 22:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr785371476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása