11_nap_v_2_1372276760.png_2559x977

A mai brutális hiba után íme az eredmény:

Nyitás délután történt piaci áron buy pozi a korrigált 0,01-es mérettel. Mivel az egyetlen sell pozítióm így nyereséget termelt a saját tőkém felugrott 108,23 dollárra. Igen, ez egy több mint 8 %-os plusz, ami persze mínusz is lehetett volna akár. A lezárt veszteségek -311,5 pipnél állnak. A mai hibából kimaradt poziból további -76,2 pip veszteség származna.

Ezt nagyon elszúrtam, de az vesse rám az első követ, aki még sosem hibázott. Jövő hét hétfőig eldöntöm, hogy mi lesz a teszt sorsa. 

Sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2013.06.26. 22:13 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr555379757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Red Fox 2013.06.27. 11:27:03

Szia!

Szerintem duplán elrontottad, mert 24 -dikén nem nyitottál shortot. Ezzel már kettő short pozid lenne és egy long.

Szerintem ne állj le, mert a két hiba lehet, hogy kiegyenlíti egymást (nem számoltam utána).

üdv
Red Fox

trebron3535 2013.06.27. 11:54:45

Én is belekezdtem ennek a módszernek a tesztelésébe csak lebutítva M15-re és egy kicsit a saját stílusomra formálva.Kedden kezdtem és eddig 50% profitot csinált viszont nekem inkább a spread termelésre kéne ez a módszer.Kedden indítottam 2000$-al ma 3217$ az egyenleg és nincs nyitott pozi. 54.3 lotot kötöttem be idáig.

simifx 2013.06.27. 20:46:19

@Red Fox: Szia,
Ha végigolvasod a 06.24-i bejegyzésemet, láthatod, hogy miért nem nyitottam. 06.21 pénteki záróár 1.31196. Előtte, 1.3130-nál piacin nyitottam egy buy pozit. Ez maradt nyitva a hét végére. A piac 1.30892-n nyitott gappel hétfőn. A záró ár 1.31181 volt, ami szinte pipre egyezik a pénteki záróárral. Írtam is a bejegyzésben, hogy nem tudom, hogy ezt hogyan kezeljem.
1. verzió: A pénteki záróárat veszem alapul, így a hétfői (06.24) nem egy long gyertya, hanem egy doji hiszen ugyanott zárt, mint az előző.
2. verzió: Long gyertyának vesszük, mert ezt látjuk a charton, viszont a szabályok szerint a buy pozimat ami 1.3130-nál nyílt be kellett volna zárnom, mert mínuszban volt, és nyitnom egy sell pozit, vagy berakni egy sell limitet. Így viszont két sell pozim maradt volna nyitva, hedge nélkül.

Én az első verziót választottam, ezért nem csináltam semmit, hiszen túl közel volt - 12 pipnyire - a buy pozim, így értelmetlen lett volna lejjebb rakni.

Nem biztos, hogy ezt én jól kezelem, érdekelne, hogy Te hogyan csináltad, már ha Te is teszteled.

simifx 2013.06.27. 20:54:55

@trebron3535: Ez kemény.....
Kíváncsi vagyok, hogy egy oldalazást hogyan határozol meg, illetve arra is, hogy egy-egy sorozatot meddig futtatsz, mert gondolom, hogy nem a végtelenségig. Ez így egyenlőre nagyon jól hangzik.

Red Fox 2013.06.27. 20:57:34

Nem tesztelem, mert forex teszteren futottam vele pár kört és látom, hogy tud működni.
Lehet, hogy én gondolom rosszul, de annak, hogy hogyan nyitott nincs szerepe a stratégiába. Ráadásul az a gap nem is gap, nálam 6 pip lenne, de ekkora eltérés a forexen simán belefér ezekbe a manipulált árakba.
Egyébként nap végére betöltötte és nyoma sem maradt, tehát szerintem nyitni kellett volna egy shortot és a 1.3130 -as longot vagy bezárni és újra nyitni vagy meghagyni és elkönyvelni, hogy fordulás esetén ennyivel feljebbről indul a longod.

Én így csináltam volna.
Ma viszont ha így marad akkor nyílhat a második shortod.

simifx 2013.06.27. 21:02:57

@Red Fox: Igazad lehet, hiszen ha úgy teszek, ahogy Te csináltad volna, akkor már a legfelső short pozim termelné a pluszt, és a második lenne csak hedgelve.
Na meglátjuk, legközelebb jobban végiggondolom.
süti beállítások módosítása