A tegnap esti bejegyzés írását megelőzően, ahogy szoktam, kifényképeztem a chartot, és kikapcsoltam az MT4-et. Megírtam a bejegyzést, és élesítettem. Ezután, mint aki jól végezte dolgát, aludni tértem. Éjjel 1 óra körül dörgött, villámlott.....felébredtem. A gép éjszakára sincs nálam kikapcsolva, így gondoltam ránézek a chartra, mint mutat. Hát......jött ki a szemem, mint a csigának..

Az árfolyam elszállt. Nem mindennapi mozgás az biztos. Kettő darab H4 gyertya leamortizálta az elmúlt hetek mozgását. Ez a devizapiac. Itt, minden lehetséges. Erre nem lehet felkészülni, de vállalni kell a felelősséget minden pozíciónkért. Hogy mi volt az oka a mozgásoknak? 

Nos, SuperBernie visszatért! Nem is akárhogy! 180 fokos fordulatot vett. Az FOMC szavazók egy része támogatta a QE3 csökkentését, de túl kevesen ahhoz, hogy ez így is legyen. Szépen javulnak a gazdasági adatok, de még mindig a magas munkanélküliség, és a deflációs veszélyek miatt aggódnak. Ennek tükrében, a könnyű pénz mennyiségének csökkentése egyenlőre elég valószínűtlen. Hogy miért mondták akkor, hogy még az idén csökkenthetik a QE3-t? Lehet, hogy valaki jó áron akart beszállni.......

Elszúrtam, mert az FOMC jelentését már tegnap ki kellett volna elemezni. Mivel angolul nem igazán tudok, így a google fordítót szoktam használni, ami persze nem tökéletes, de jobb, mint a semmi. Ha így tettem volna, akkor bezártam volna az előző napos mozgás feléig levő sell pozikat, a szabály szerint. Nem így történt. Hogy ennek mi lesz a következménye? Estére kiderül. Most már biztosan nem kapkodok bele. 

Egyébként technikailag is virított a charton, hogy az 1.2750-ről pattant. Törte a trendvonalat. Persze mentségemre szóljon, hogy ekkora mozgás azért igen ritkán fordul elő ilyen rövid idő alatt az EURUSD-n. 

Következtetés: Meg kell tanulni angolul, és főleg elhinni azt, amit a chart mutat, mert sosem hazudik!

Szerző: simifx  2013.07.11. 09:52 1 komment

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr785400096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucem 2013.07.18. 21:39:52

A probléma az volt, hogy nem figyeltél az oldalazás aljára. Az első bika gyertya után egyértelműen veszélybe kerültek a sell pozíciók, a sáv tetejéig mindegyik. Ilyenkor inkább zárj, és kezd el újra építeni a pozíciókat.
süti beállítások módosítása