lh_9_nap_1373574352.png_2557x979

A tegnap éjszakai mozgás darált. Ez vitathatatlan tény. Már látom is az ellenzők, kétkedők elégedett arcát, amint a karosszékükben hátradőlve, kaján vigyorral az arcukon azt mondják: Ugye megmondtam......

Viszont az is vitathatatlan tény, hogy óriásit hibáztam azzal, hogy tegnap este nem néztem utána a dolgoknak, és nem zártam a pozíciókat az utolsó mozgás minimum 50 %-ig. Látható tehát, hogy a két felső sell pozit zárnom kellett volna. Most lehetne számolgatni, hogy mi lett volna ha......de nem az történt, így ez van, a hibákat el kell fogadni, és lehetőleg tanulni kell belőlük.

Ezután az iszonyú emelkedés után mindhárom sell pozíciómat mínuszban zártam, és betettem egy sell limitet 1.3115-re. Maradt tehát egy buy pozim a mozgás aljáról, és egy sell limit az előbb említett szinten. 

A realizált veszteség -384,9 pippel nőtt, így összesítve jelenleg -628,2 pip. Nem kevés. De bízom benne, hogy lesz ez még másképp.

A saját tőke 69,88 dollárt mutat. 

Várom a további fejleményeket, remélem fel tudok innen állni.

További sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2013.07.11. 22:46 Szólj hozzá!

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr535401147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása