lh_37_nap_1377036235.png_2557x979

Ma talán megtört a jég. Az EURUSD kereszt 1.34000 fölött zárt. Kettő negatív egyenlegű sell pozim volt, amiket lezártam 1.34208-nál, amivel 102,1 pip mínuszt realizáltam. Ezután betettem egy sell limitet 1.34290-re. 

Ezzel a lezárt veszteségek 1182,7 pipre rúgnak, a lezárt nyereségek pedig 229,4 pipen állnak.

A saját tőkém 83,58 dolláron áll jelenleg.

Keresem az okát a mai emelkedésnek, de egyszerűen nem találok magyarázatot. Ehhez hozzátartozik, hogy ma nem igazán néztem a piacot, és a híreket sem figyeltem. (Egy kis családi program volt ma beiktatva.) Annyi azért látszik, hogy a tegnap emlegetett német fogyasztói árindex nem hozta a várt növekedést, sőt, az előző adathoz képest is csökkent. Ez inkább negatív irányba kellett volna, hogy vigye a párt. Ahogy a híroldalakat böngésztem, olyan okfejtést találtam a mai mozgásra, hogy valószínűleg portfolió átrendezés volt, és ez röpítette az EURUSD-t a charton látható magasságokba. Hogy ez mennyire lesz tartós mozgás, az eléggé kétséges, hiszen holnap megismerhetjük az FOMC nyilatkozat tartalmát, ami letörheti ezt. De ettől függetlenül a jelenlegi mozgás egyértelmű volt, az árfolyam fölézárta a június közepén létrejött csúcsot, így tettem, amit tennem kellett, hiszen technikailag jöhet akár a februári csúcs meghódítása. Hogy ez sikerül-e, vagy csak egy stop huntingot láthattunk, ez hamarosan kiderül. Még egy apróság: az USDX ma tovább esett, de még nem érte el a 80.65 szintet. Holnap akár ez is meglehet, így mindenképp figyelősek lesznek a dolláros párok. 

Sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2013.08.21. 00:49 Szólj hozzá!

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr465468988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása