lh_47_nap_1378236539.png_2559x971

Ha ránézek a chartra azt látom, hogy az árfolyam napos korrekció nélkül jött le a mostani szintig. Elértük az 1.3170-es szintet, és már ledaráltam az induló összeg majdnem felét. További 45,9 pip mínuszt voltam kénytelen realizálni, a veszteséges buy pozim 1.31709-nél történő lezárásával. Először buy limitet tettem az 1.31610-es szintre, aztán meggondoltam magam és inkább piacin raktam be a vételi pozíciót 1.31712-re.

Ezzel a lezárt veszteségeket 1290,7 pipre dagasztottam, amit egyre kevésbé tud szépíteni a 229,4 pipes lezárt nyereség. 

A saját tőke állása 51,88 dolláron áll. 

Próbálom a kapcsolatot tartani Lucemmel, és tanácsokat is kérni. Az egyik dilemmám az a limitáras nyitással kapcsolatos volt. Azt volt eddig a szabály, hogy ha kanócos a gyertya (legalább 20.-25 pip) akkor limitáras megbízást, ha nincs kanóc, vagy túl kicsi, akkor piaci megbízást alkalmazok. Eddig ez nem tűnik túl sikeresnek, mert ha limitáras megbízást rakok be, akkor azok nem nagyon teljesültek (ez a nagyobbik gond), illetve ha piacit, akkor limitárason teljesült volna (ez a kisebbik gond). Ő ezt úgy csinálja, hogy lemegy M15 idősíkra, és innen idézném: "A lényeg az, hogy lássak egy olyan oldalazást, aminek nagy valószínűséggel még a kitörés előtt valamelyik szélét (alját vagy tetejét iránytól függően) vissza fogja tesztelni. Itt ugye arra hagyatkozom, hogy a kitörés előtt többnyire elveszik a pénzt a stoploss-osoktól. Persze ez megint nem annyira egyszerű, sokban függ attól is, mekkora az a "kanóc" amit alacsony síkon vizsgálok, milyen szinten van (pl útban van-e egész szám), milyen gyertya volt összességében a napos. Például egy szép fordításra hajlamos BEOB/BUOB erős szinten, hírek közelében túl kockázatos, lehet hogy bármiféle teszt nélkül kilő az ellenkező irányba. Ezért is szeretek kb 9:30-11 között pozícionálni, nem várom meg az ázsiai nyitást." Ezek után tehát én is megpróbálom ezt így csinálni. 

Ma tehát adott az oldalazás M15 idősíkon, de az árfolyam az 1.31700 szintbe ütközött, és a limitet 1.31610-re kellett volna rakjam. Erős a szint, és a felpattanás lehetősége, így piacin nyitottam. 

Ha visszamegyünk néhány napot azt időben és megnézzük a chartot, látható, hogy a 08.20-i eladási limitem nem teljesült, így kénytelen voltam másnap 60-70 pipnyivel eltolva alatta nyitni kézzel a buy megbízással egyszerre (mivel eső gyertya volt). Aztán a következő két gyertya emelkedő, így ahelyett, hogy újabb sell pozit nyitottam volna, a meglévőt tudtam csak feljebb tolni (ami meg is maradt és még most is él). Ez lett volna az a sell pozi, amivel kiegyenlítettem volna a buy pozikat. Mivel ez nem történt meg így jött a darálás. Jelenleg is azon a szinten tartanék, mint ahogyan álltam akkor, mivel két buy, két sell pozícióm lenne. Persze ez már így sovány vigasz, mert a deposit fele oda van. De pont erre hoztam létre ezt a blogot, hogy kiértékeljem a stratégiát, és kipróbáljam benne magamat úgy, hogy abból esetleg mások is tanulhassanak. 

Ezután a kis kitérő után nézzük, hogy mik történtek ma. Túlságosan sok új dolgot írni nem igazán tudok, csapkodósnak láttam ma a piacot. Ez nem is csoda, hiszen felröppent egy pletyka, miszerint az oroszok már kilőtt rakétát észleltek Szíria térségében, aztán néhány órával később az amerikai képviselőház elnöke támogatásáról biztosította Obamát. A délután és az este folyamán csökkent a kockázatvállalási hajlandóság, látszik ez a japán jen és az arany árfolyamán is. A dollárindex visszapattant a 82.54-es mai csúcsáról, és úgy fest, hogy egy szép felül tüskés gyertyát fog formázni a nap végére, ami akár további dollárgyengeséget is jelezhet. Persze kezeljük ezt egyenlőre fenntartással, hiszen pár nappal ezelőtt láthattunk már ilyet, és egyébként is a hét hátralévő része hírekben igen gazdagnak ígérkezik.

Sok pipet mindenkinek! 

Szerző: simifx  2013.09.03. 22:39 Szólj hozzá!

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr485494206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása