Először is mindenkinek Pipekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok!

Elméletileg év végére terveztem ezt a bejegyzést, de a lustaság győzött. Szóval az év utolsó két napját is az előző posztomban felvázolt hangulat uralta. Profitrealizálások, az év végi számok szépítése jellemezte a piacot.

A 20. napon, december 30-án újabb emelkedő gyertyát láthattunk, így a szabályoknak megfelelően zártam két eladási pozíciót is, mert mindkettő negatív előjelű volt. Az egyiket 1.37991-nél 39,2 pip, a másikat 1.37994-nél 13,1 pip mínuszban zártam. Újabb sell pozi felvételére került sor 1.37974-nél. 

A saját tőke 80,72$, az egyenleg pedig 67,66$-ra csökkent. 

A 21. napon, december 31-én sem történt semmi újdonság, de egy csökkenő gyertyát láthattunk a darab nap végére. Úgy döntöttem, hogy nem nyitok új pozíciót, így az évet egyensúlyban zártam egy buy, és egy sell pozícióval. 

A saját tőke 80,58$, míg az egyenleg 67,66$.

A lezárt pozíciók összesítése az alábbiak szerint alakult:

Nyereség ($) Nyereség (pip) Veszteség ($) Veszteség (pip)
14,83 151,6 -47,17 -461,3
Nyereség/Veszteség ($): -32,34
Nyereség/Veszteség (pip): -309,7

Sok pipet kívánok mindenkinek!

Szerző: simifx  2014.01.02. 22:05 Szólj hozzá!

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr855722199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása