Kissé elmaradtam a blogírással, de most pótolom. 

89. nap

lh3 89. nap.png

A hétfői napon emelkedő gyertyát adott a piac, de mivel túl közel volt a vételi pozíciómhoz az árfolyam, így nem csináltam semmit.

A saját tőke 60,62$, az egyenleg pedig 27,71$.

90. nap

lh3 90. nap.png

Kedden ismét egy markáns emelkedés volt, de megint csak tétlen maradtam, mivel az árfolyam elérte a legalsó eladási pozíciómat, de túl közel volt hozzá.

A saját tőke darálódik, 50,24$, az egyenleg pedig 27,71$.

91. nap

lh3 91. nap.png

Szerdán folytatódott az emelkedés, bár reméltem, hogy az 1.38300-as szint, ami a képen látható kék sáv teteje, megfogja az árfolyamot, de nem így történt, így a tőke tovább darálódott. Az nagyobb veszteségben lévő sell pozíciómat 1.38528-nál zártam 71,8 pip veszteséget realizálva. 

A saját tőke 38,51$-ig esett, az egyenlegem is mindössze 20,36$.

92. nap

lh3 92. nap.png

 

Csütörtökre már nagyon siralmas volt a helyzet, miután tovább emelkedett az árfolyam. Zártam a veszteségben lévő sell pozíciómat 1.38886-nál további 57 pippel növelve a veszteséget, és újat nyitottam 1.38868-nál. Közben az árfolyam elérte a berajzolt hetes trendvonalat. Ha itt sem fordul az ár, akkor ez a számla is mehet a levesbe. 

A saját tőke 34,5$, az egyenleg pedig 14,33$.

93. nap

lh3 93. nap.png

A pénteki nap a bizonytalanságot tükrözi, de hogy ez csak egy megtorpanás, mielőtt átviszi a hetes trendvonalat, vagy megfordul, az már a jövő hét titka. Mivel a záróár a tegnapival szinte teljesen megegyezik, így nem csináltam semmit. 

A saját tőkém 34,62$-ra, az egyenleg pedig 14,33$-ra olvadt.

A heti göngyölített eredmény az alábbiak szerint alakult:

Nyereség ($) Nyereség (pip) Veszteség ($) Veszteség (pip)
112,72 1154,3 -198,39 -1895,2
Nyereség/Veszteség ($): -85,67
Nyereség/Veszteség (pip): -740,9

További sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2014.04.19. 16:14 Szólj hozzá!

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr946052341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása