lh_5_nap_1373054206.png_2557x983

Eseménydús napunk volt ma. A tegnapi hírek hatására, miszerint az EKB, és a BoE további monetáris lazítást jelentett be, dollárerőt láthattunk. A mai jobb amerikai foglakoztatási adatokra pedig további dollárerő várható középtávon, miután egyre nagyobb bizonyosságot nyer, hogy a FED ősszel megkezdheti a QE3 csökkentését. Ez számomra azért lényeges, mert ezek után az EURUSD-t kisebb korrekciókal megtűzdelve lefelé várom inkább. Természetesen nem jóslatokba akarok bocsátkozni, de ennél a technikánál sem mindegy, hogy mikor zárjuk a kiépült pozícióakat. Persze a technikai jeleket is figyelni fogom. További short pozik kiépülésére számítok nagyjából a nyár végéig. Hogy igazam lesz-e az majd eldől, egy dologban viszont biztos vagyok: ha jön a forduló, abban is benne leszek. 

A mai napon tehát a veszteséges buy pozit bezártam 1.28297-nél 76,3 pipes veszteséggel. Ezzel egy időben buy limitet tettem 1.2819-re. 

A lezárt veszteség ezzel: -212,1 pip.

A saját tőke jelenleg: 120,49 dollár, ami így elsőre jól néz ki, - főleg 5 nap után -, de azért ne felejtsük el, hogy két sell pozi van nyitva, és ha a buy limit nem aktiválódik, akkor ez a haszon kb. egy 100 pipes gyertya után elszáll, mint a kámfor. 

Kellemes hétvégét kívánok, remélem mindenki ki tudta használni a mai szép mozgást!

Jó pihenést!

Szerző: simifx  2013.07.05. 22:03 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr535392932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Red Fox 2013.07.05. 22:40:50

Szépen alakul.
Annyit tennék hozzá, hogy a hétvége miatt én megnyitottam volna piacin a longot, mert elég gondba leszel, ha mondjuk lesz egy gap fölfelé. Nincs nagy esélye, de ha lenne kellemetlenül érintene.

simifx 2013.07.08. 16:12:20

A nyitáskor napi minimum felett volt az ár kb. 25 pippel, tehát kanócos volt, amikor beraktam a limitet. A megfigyeléseim szerint, amikor kanócos a gyertya akkor nagy eséllyel teljesül a limitáras megbízás. Persze előfordulhat az ellenkezője is, és akkor ha a mai nap eddigi mozgását nézem, most bajban lennék. A hétvégére nem láttam eseményt, (G7, G20, stb.) így bekockáztattam. Szerencsére teljesült.
süti beállítások módosítása