Szerintem akkor lehet valaki hiteles, ha a hibáit, illetve az elkövetett baklövéseket sem tagadja le. Nos, a tegnapi napon ismét volt egy ilyen. Tulajdonképpen foghatnám arra is, hogy már fáradt voltam este fél tíz magasságában, vagy akármi másra is, de a lényegen nem változtat. Hibáztam. Ismét. És a tényleges ok a figyelmetlenségem. 

Limit nyitás raktam be, és hiába érte el az árfolyam az 1.35950-et, reggel csodálkozva láttam, hogy nem teljesült. A számlatörténetet végignézve, rögtön meg is lett a hiba. Este az öröm mámorában, hogy végre történik valami, a limit beállítása során az utoljára kötött mennyiség maradt beállítva az MT4 Új megbízás ablakában, ami 1 lot volt. Szerencse a figyelmetlenségemben, hogy nem tudott teljesülni, így észleléskor azonnal javítottam a hibát egy piaci áras nyitással. Ez 1.35933-nál teljesült. 

Ez van, emberek vagyunk, és hibázunk. Azt hiszem, a fókuszomon van még mit javítani.

Legyen szép napotok!

Szerző: simifx  2013.10.03. 10:55 Szólj hozzá!

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr975548770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása