lh3_54_nap_1392669947.png_1024x768

A mai nap egy bizonytalan doji gyertyát adott. Az EURUSD keresztünk egy fontos állomáshoz érkezett, az 1.37000 szinthez. Ez egy erős napos, hetes ellenállás zóna, és az árfolyam a hetes gyertyát sem tudta felette zárni pénteken, így a következőket tettem. Zártam a veszteséges eladási pozíciómat 1.37067-nél, amivel 27,5 pip veszteséget realizáltam, és újabb sell pozíciót nyitottam 1.37047-nél. Ezután a középső, vételi pozíciómat is zártam 1.37049-nél, amivel 112,1 pip nyereséget realizáltam. Ha az árfolyam áttörné ezt a szintet, akkor az első korrekciós gyertyánál lesz lehetőségem ismét eltolni a most kialakított egyensúlyt vételi irányba. Innen viszont elég nagy a valószínűsége technikailag, hogy lepattan az árfolyam, így inkább realizáltam azt a kevéske profitot, amit ez a vételi pozi termelt. 

A saját tőke 52,92$, az egyenleg pedig 35,84$.

Az amerikaiaknál banki szünnap volt, mivel ma tartották az elnökök napját. Piacmozgató hírek az EURUSD szempontjából nem érkeztek, ez inkább a holnapi napra marad. A dollárindex erős eséssel nyitott, 79.91 volt az alja, de nap közben korrigálta az esést, és végül most 80.10 környékén mozog. 

További sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2014.02.17. 22:13 Szólj hozzá!

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr145819437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása