lh3_29_nap_1389649283.png_1036x744

Borzasztóan haragszom magamra, mert ismét sikerült egy óriási bakit csinálni. A péntek esti rohanásban benéztem a kötésméretet, és a 0,01 lot helyett 0,05 lotot pakoltam be, amit csak ma este vettem észre. Természetesen azonnal bezártam, ami 1.36755-nél sikerült, igaz, hogy csupán 10,9 pip mínusszal, de a kötésméret miatt -5,53$ értéken. Új sell pozi felvétele 1.36716-nál történt meg. Korábban is követtem el már hasonló hibákat a teszt során, úgyhogy ez most különösen rosszul érint, nem vagyok feldobódva. 

A saját tőke 70,28$, míg az egyenleg 50,29$-ra csökkent az akciómnak köszönhetően. 

Piacmozgató híreket nem igazán láthattunk, az US részvénypiac mégis jelentős esést produkált a nap végére. A nyersanyagpiacon történő esés, és egy hír, miszerint a viszonteladók decemberi várakozásaitól a tényleges eladások jelentősen elmaradtak. Ez persze előrevetít egy rosszabb kiskereskedelmi adatot, ami ugye hatással van az inflációra, és így a likviditás csökkentésére is. Tehát úgy látszik, hogy a piac most a rosszabb adatok miatt a tapír rövid pórázon tartására spekulál. A FED elnökök persze szépítik a dolgot, és azt mondják, hogy nem egy hónap adatát kell csak figyelni, hanem a tendenciát, és égre földre esküsznek, hogy folytatódik a tapering januárban is. 

Az EURUSD-t tekintve egy szűk, 50 pipes sávban mozog, kérdés, hogy merre tovább. 

Sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2014.01.14. 11:52 Szólj hozzá!

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr385757210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása