lh_29_nap_1375992663.png_2555x975

Járt ma az árfolyam 1.33996-nál is, úgyhogy mondhatjuk, hogy elértük az EURUSD páron a következő szintet. Ez az oldalazás teteje. Itt most ismét fontos döntést kellett hozni a meglévő vételi pozíciókról. Így ma a következőket tettem: a veszteséges sell pozíciómat zártam 1.33878-nál 52,9 pipes veszteséggel, és újat nyitottam piaci áron 1.33863-nál. Azért piacin, mivel ismét túl közel van a teteje a mai gyertyának, illetve szinthez is értünk, és nem lenne jó, ha pont most nem teljesülne a limit. Ezen kívül lezártam 187 pip nyereséggel 1.33849-nél a 07.24-én nyílt buy pozíciót. Tettem ezt azért, mert ellenálláshoz értünk, és a szabályok szerint ilyenkor a kiépült vételi pozikat zárni kell a megelőző mozgás feléig. Ez az egy ilyen pozíció volt, ezt zártam is. Maradt tehát egy vételi pozícióm a mozgás aljáról, és egy eladási a feltételezett tetőről. 

A lezárt veszteségek 1009,2 pipnél állnak, amit csökkent a mai, és a 07.18-án lezárt pozi nyeresége ami összesen 229,4 pip. 

A saját tőke állása jelenleg 80,97 dollár. 

Nem történt ma olyan esemény, ami változtatott volna a piac bizalmatlanságán a FED hivatalnokok felé. Pedig, már az eddig enyhítés párti tagok is a QE csökkentéséről beszélnek. 

Az USDX a 81-es duplanullás szinten ragadt ma úgy tűnik, de még nyitott az útja a 80.65 felé. Ha viszont innen megveszik, akkor az EURUSD is lepattanhat a szintről. Kíváncsian várom mi fog történni.

További sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2013.08.08. 22:38 Szólj hozzá!

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr825452948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása