lh_48_nap_1378325494.png_2551x979

Ha megnézitek a képet, látható, hogy ismét sikerült elkövetnem egy baklövést. Van az MT4-nek a 'one click trading' funkciója. Ennek köszönhetően a terminál ablakban a pozíciók melletti kis 'X' -el be lehet zárni a tradet, vagy törölni egy megbízást. Hát én ezt most kipróbáltam, tényleg működik, csak egy szépséghibája van a dolognak, hogy nem kellett volna zárnom a tegnap 1.31712-nél nyitott buy pozimat, mert pluszban volt. Nagy tragédia azért nincs, realizáltam némi profitot, egész pontosan 35,8 pipet, és nyitottam egy másikat piacin 1.32086-nál.

Mivel nincs mínuszos pozim így bezárnom sem kell semmit, viszont a tegnapi változtatásnak megfelelően megnéztem az árfolyamot M15 idősíkon, és mivel oldalazást tapasztaltam, és az oldalazáson belül volt az ár, és a 10 pippel eltolt limit is abba a tartományba esik, így betettem egyet 1.32160-ra. 

Ezzel a malőrrel a lezárt 1290,7 pipes veszteséget 265,2 pipes lezárt nyereség csökkenti. (Rendesen oda kellett figyelni, nehogy a megszokott módon járjak el, és a veszteségekhez adjam hozzá.) 

A saját tőke jelenleg 55,41 dollár.

A mai napon úgy néz ki, hogy a fő devizákkal szemben kissé gyengült a dollár. A délelőtt folyamán eurozónás híreket láthattunk. A szolgáltatási beszerzési menedzserindexek nyitották a sor, elég vegyes képet festve. Ezután jött a GDP adat, amit nem korrigáltak, és a kiskereskedelmi értékesítések, ami csökkenést mutatott. Délelőtt tartotta is magát a dollár, délután viszont kijött a külkereskedelmi mérlege, ami rosszabb lett. Ez beindíthatta a gyengülést, segítve ezzel az EURUSD kereszt emelkedését. Az este nyolckor megjelenő Beige Bookban viszont nem volt semmi olyan, ami piacmozgató lett volna. Azt írják, hogy továbbra is mérsékelt gazdasági növekedés tapasztalható.

A dollárindexben is csökkenés látható, első körben elutasításra került a 82.50 szint. Jelelnleg a 82.00-t tesztelgeti.

Úgy egy órája jelent meg egy pletyaka, miszerint a szenátus engedélyezi a katonai csapást Szíriában. Egyenlőre úgy néz ki, hogy a piacot ez most hidegen hagyja, valószínűleg a befektetők azt várják, hogy ez tényleg megtörténjen. 

További sok pipet mindenkinek!

Szerző: simifx  2013.09.04. 22:36 5 komment

Címkék: teszt tőzsde forex devizapiac hedge QE3 FED

A bejegyzés trackback címe:

https://forexvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr315495666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucem 2013.09.05. 09:14:44

Szia! Nem tudom, hogy teljesült-e a limited, de egyértelműen nagyon magasra tetted. Nekem a medve gyertya után nem kellett bezárnom egyetlen sell pozíciót sem (nem kellett csúsztatnom), így simán piacival lehetett nyitni. Ha nem aktiválódtál, ne felejtsd el a nap végén benyitni az elmaradt pozíciót.

Lucem 2013.09.05. 09:15:24

Bocsánat, bika gyertya volt tegnap, csak már előrébb jártam a gondolatokban.

simifx 2013.09.05. 11:10:30

Nem teljesült eddig, úgyhogy most kutatom a hibákat. Az esti bejegyzésben leírom, miben hibázhattam.
Nem nagyon érzem ezt a 10 pipes nyitást még mindig, de remélem sikerül rájönnöm a nyitjára.
Inkább most kísérletezek itt, mint majd éles számlán később :D
Az viszont érdekes lehet, hogy ha nekem ez gondot okoz, akkor lehet, hogy másnak is.

Lucem 2013.09.05. 17:58:23

Ez a része nem eleme az alap elgondolásnak, úgy mint a belépő sem, az is trader függő. Viszont örömmel nyugtázom, hogy mégis megtörtént a stop hunt, így ha minden igaz, pozícióban vagy.

simifx 2013.09.05. 18:01:20

Igen, poziban vagyok, de ez most tényleg a puszta szerencsének köszönhető!
süti beállítások módosítása